28 Temmuz 2013 Pazar

Hakkımda ve SSS



Selamlar..

Ben Oğuzhan Torun.

Game Mopo'nun Temsilcisi ve Sahibiyim. Bu işi seviyorum ve sevdiğim için yapıyorum... Devamı Yakında :)

İletişim:
Skype: gamemopo
Hotmail E Posta: mafiaii_yeditepe@hotmail.com



SSS
1)Oğuzhan Torun Kimdir ?
Cevap:Oğuzhan Torun oyunlarla beraber yaşıyan, oyunların yaşam tarzı haline geldiği ve kopamadığı bir kişiliktir.

2)Game Mopo ne demek ve nerden çıktı?
Cevap:Game Mopo'nun Moposu şöyle çıktı. Ben arkadaşımla kanal ismi tartışırken o Game Pool (Oyun Havuzu) dedi ben ise Game Mouse (Oyun Faresi) dedim. Sonra bunların ilk 2 harfini birleştirdik ve Game Mopo ortaya çıktı.

3)Nerede Yaşıyorsun?
Cevap:İzmir

4)Game Mopo Ne Zaman Kuruldu ?
Cevap: Game Mopo 4 Ocak 2012'de kuruldu. Fakat sadece denemeler yaptık blogger site vs gibi yerlerde. Tam anlamıyla daha yeni kurulmuştur.

5)Game Mopo'dan alışveriş yapmak mümkün mü ?
Cevap: Evet mümkün ama şimdi devrede değil.


Hiç yorum yok:
Write yorum

Yorum Yaptığınız İçin Teşekkürler !

Header AD

Ads

Labels