21 Eylül 2013 Cumartesi

Outlast %100 Türkçe Yama İndir


Oyun Çeviri Ekibine Teşekkürler Oyun %100 Türkçedir.Aşağıdaki Resme Tıklayarak İndirin.

Türkçe Yama Linki Kırık Veya Yüklemede Sorun Yaşarsanız Aşağıya Yorum Olarak Belirtiniz... 

KURULUM: Dosyayı indirdikten sonra '' Buraya Aç'' deyin. Açtıktan sonra ileri diyerek karşınıza oyunun Türkçe Yama da katkısı bulunanlar bölümü çıkacak. Bekleyin bittikten sonra oyunu eğer bulamazsa Kayıt Defterinde Bu Dosyaya Ait Bilgi Bulunamamaktadır yazar. Tamam deyin ve karşınıza Manual ile Otomatik seçenekleri gelir. Manual'e tıklayın ve oyunun kurulu olduğu dosyayı seçin ve yüklemeye başlayın... Denenmiş ve oynanmıştır ! İyi Oyunlar :)


41 yorum:
Write yorum
  1. Yanıtlar
    1. Dosya ve linkte hiç bir sorun yok. Kurulumu da gerçekten çok basit. İndirdiğin dosyayı çıkardıktan sonra oyunun kurulu olduğu dosyayı seçip tamam dedikten sonra otomatik olarak yükleniyor.

      Sil
  2. olmuyo ya kayıtdefterinde bu oyuna ait bir bilgi bulunmamakta diyo cevap verin lütfen

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. oyunun kurulu olduğu dosyayı seçtiğine emin misin ?

      Sil
  4. dosya seçiyorumki otomatik yapıyo herşeyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu Güncellendi. Konuda yazan Kurulum açıklamasını okursan yapabilirsin..

      Sil
  5. kur tuşuna basamıyorum gözat kısmından outlastın kurulu olduğu dosyayı seçıyorum tamam tuşu çıkmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dosyaya girdikten sonra outlast'ın simgesine tıklamayı dene

      Sil
  6. olmuyo ya neyse ilgilendiğin için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. İyi günler dediğiniz işlemleri yapıyorum.Dosya konumunu manual olarak seçtikten sonra açılan pencerede outlastın diger dosyalarını görüyorum fakat exe dosyası gözükmüyor o nedenlede kur işlemini yapamıyorum.Ayrıca oyun ingilizce olarak çalışıyor orjinalde sorun yok.yardım ederseniz bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.oyunceviri.com/outlast/ bu linkten indirip denemeni tavsiye ederim.

      Sil
  8. Senin hatan ile ilk defa karşılaşıyorum. Araştırıp sana geri dönücem.

    YanıtlaSil
  9. arkadaşlar uzun süren bi araştırma sonunda yaptım yani yukarıdaki arkadaşların sorunu exe gözükmemesi.
    outlastın kurlu olduğu yere girin outlast yazan exe dosyasının ismini outlastlauncher yapıp kaydedin şimdi manuelden seçin o launcher gözükecektir. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah kardeş.

      Sil
    2. Eyvallah kardeş çok sağol.

      Sil
    3. KARDEŞ OUTLAST KLASÖRÜNE GİRDİMDE BENDE SADECE OUTLAST DOSYALARI GÖÜKÜYO EXE LAUNCHER PLAY GÖZÜKMÜYO BUNUN ÇÖZÜMÜ NE LÜTFEN YARDIMMM!!!!!!!

      Sil
  10. Arkadaşlar çeviri çalışmıyo bazı arkadaşlar dosyanın adını outlastlauncher yapın dio ama zaten öyle napmamı önerirsiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşalr çözümü buldum orada binaries/win32(sizinki neyse)seçip oradan girdim oyuna oldu.

      Sil
  11. S.a bu yama steam ile yuklenen outlast ıcın steam yoksa oyun acılmaz.

    YanıtlaSil
  12. ya bende seçecegim dosya görünmüyo yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunun yüklü olduğu dosya gerçekten görünmüyor mu ? Yüklü olduğu dosya olduğundan emin olun

      Sil
  13. manuelden kuracağım zaman outlastlauncher.exe dosyasını göremiyorum dosyalar boş gösteriyor yardımcı olursanız sevıinirim .

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Konuyu hortlatan hortlatmış ben sorumu sorayım. Kuruluma tıkladım manuel olarak exeyi buldum kurulumu yaptım fakat oyuna girerken Outlast çalışmayı durdurdu hatası alıyorum nedendir ki ? Başına gelipte çözmüş olan var mı ?

    YanıtlaSil
  16. Bendede oldu araştırdım.Oyun korsan olduğu için öyle oluyor :'(

    YanıtlaSil
  17. çok teşekkürler işe yaradı

    YanıtlaSil
  18. Oyunu torent olarak indirdim kurdum herkesin yaptıgı gibi yaptım her şeyi aama oyunu açarken çalışmayı durdurdu diyo sonra siliyorum yamayı düzeliyo yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Başka kaynaklardan da indirdiğiniz zaman aynı hatayı alıyor musunuz?

      Sil
  19. Yamayı kurduktan sonra oyun açılırken ilk yazılar geliyor daha sonra 'Outlast çalışmayı durdurdu hatası alıyorum' yama yokken oyun sorunsuz bi şekilde açılıyor çözümünü bilen var mıdır ????? oyunu ve yamayı düzgün kurdum ayrıca oyunu yönetici olarak çalıştırıyorum bu çözümler işe yaramaz yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynısını bende yaşıoyrum kardeşim yamayı kaldırdıgın zaman düzeliye 1 haftadır yanıt arıyorum. 1 haftadan beri araştırıyorum genel olarak çogu korsan oldugunu soledi steam dan oyunu satın aldım sorun hala devam ediyo.

      Sil
  20. otomatikde bulamıo manuele basıyorum ileri çıkmıyo

    YanıtlaSil
  21. kardeş çözüm bu sayfada izle www.youtube.com/watch?v=2ZZYKR7OoMY

    YanıtlaSil
  22. Türkçe Yama Ekibine çok teşşekür ederim.İndirdim kurdum çalıştı girdim oyuna çalışmayı durdurdu hatası vermedi orda dil dehiştirme yazısı yoktu ama english seçince türkçe oldu.Sorunları olan arkadaşlar sürümler eşleşmiyor olabilir belki o yüzden çalışmıyordur.Başlat Menüsüne basın sağdaki Denetim Masasına Basın orda Program kaldıra basın sağ yukardaki arama yerine outlast yazın.Ve sonrada enter deyin Outlast yazısı çıkçak ortada onun en sağına bakın orda sürümünüz yazıyor mesala benimki 1 sizde 2 3 olabilir ona göre indirin.teşşekürler.

    YanıtlaSil
  23. hortlatmak gibi olmasın ama eski dosyaları bulmak güzel bişey

    YanıtlaSil
  24. bune abi link yok diyor yardım

    YanıtlaSil
  25. Her yerde Outlast'ın çalışan Türkçe yamasını arıyordum sonunda buldum teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Yaptığınız İçin Teşekkürler !

Header AD

Ads

Labels