5 Mayıs 2014 Pazartesi

Game Mopo Şu Anda Ne Yapıyor ?

Game Mopo Şu Anda Ne Yapıyor ?

Game Mopo şu anda maalesef ki durağan bir şekilde bekliyor. Elinde videolar var fakat videolarda sorunlar var. Videoların çözünürlükleri oyundan kaynaklanan bir sebepten dolayı düşük çözünürlükte. Hatta bunu Game Mopo'nun yeni youtube kanalında bulunan Panzar oyununda da görebiliyoruz. 480p video. Bunu 720 p yaptım yine videonun kendisi düşük çözünürlükte çekildiği için hd seviyeye gelemiyor. YGS'ydi o sınavdı bu sınavdı okul sınavlarıydı derken bizde ara vermek zorunda kaldık. Ha çalıştık mı bu sınavlara öyle ahım şahım bir gayret göstermedik tabi ki de elimizden gelenide yaptık hani. Bir takım sosyal sorunlar falandı filandı bunlarla uğraştık e o arada da Youtube kapandı tabi. Açıkçası açılmasını bekliyorum. Ben giriyorum ama giremiyen bir sürü insan var. Kanalıda yeni açtık günde 3-5 takipçi yine geliyor da işte. Hem bilgisayarı da değiştiriyorum. İnternetim hızlandı bir de bilgisayarı değiştirdik mi oh deymeyin keyfimize... 7/24 yayın günde 1 video 2 de olabilir. Canlı yayınlar hadi neyse ama youtube videoları gerçekten uğraştırıyor. Editlemek falan birde onu yüklerken beklemek vs. Ama değer yani ben zevk alarak yapıyorum. Böyle işte arkadaşlar okulda bitti. Finito büyük bir boşluğa bürünmüş durumdayım. Bakalım neler olucak neler... Ben Oğuzhan Torun size umarım en yakın zamanda tekrar Youtube'ta tekrar görüşürüz.. Görüşünceye dek sağlıcakla kalın :D 

Hiç yorum yok:
Write yorum

Yorum Yaptığınız İçin Teşekkürler !

Header AD

Ads

Labels